InicioComunicaciónComPolLa campanya 2.0 es queda en l'anècdota

La campanya 2.0 es queda en l’anècdota

Entrevista amb Auri Garcia per al seu article ‘La campanya 2.0 es queda en l’anècdota‘ on es recullen també les reflexions de Genís Roca (Roca Salvatella).

«Les xarxes socials encara no són determinants en els resultats de les eleccions. L’expert en comunicació política Antoni Gutiérrez-Rubí explica a l’ARA d’aquest dilluns que «tenen una importància creixent però encara no són decisives per guanyar». El consultor especialitzat en xarxes socials Genís Roca hi afegeix: «El fet digital canviarà les regles del joc, però encara és futur».

La campanya 2.0 de les eleccions del 20-N ha estat marcada, d’una banda, per la cursa per guanyar seguidors, que Genís Roca compara amb «allò de veure qui la té més grossa».

Rajoy ha guanyat aquesta cursa a nivell estatal i Bosch a nivell català. Qui millor ha aprofitat els 15 dies de campanya per sumar nous seguidors de Twitter, però, ha estat Chacón. I per darrere d’ella i de Bosch, Coscubiela. (…) Llegir més.

Publicat a: Diari ARA (28.11.2011)

Otros contenidos

El ‘spot’ de Trump

El candidato republicano, Donald Trump, ha conseguido acabar este primer debate sin responder con claridad a ninguna de las preguntas directas y concretas de...

Rumbo a la Casa Blanca (resumen semanal): Trump se sale con la suya

MARTÍ SÁEZ Resumen semanal de la actualidad asociada a las ELECCIONES USA 2024. Lo nuevo Trump se ha salido con la suya. No porque la mayoría de...

La política y la teoría del caos

El caos tiene un gran poder de fascinación en política. El mito por el cual del caos y de la destrucción puede surgir algo...

1 COMENTARIO

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.