InicioComunicación«Són temps de ser ràpid i creatiu»

«Són temps de ser ràpid i creatiu»

Entrevista amb Eduard Batlle per a El Punt- Notícies de Girona (12.02.2010) (versió pdf)

Com s’aplica l’essència de la Fórmula 1 a l’empresa?
«Sobretot, en el model d’organització, perquè a la fórmula 1 no només hi ha un pilot i un vehicle, sinó que hi ha tot tipus d’enginyers i estrategues… i és un gran equip!»

On radica l’espectacular i inesperat èxit de l’escuderia Brawn GP?
«A saber veure les oportunitats que són presents però a les quals, a vegades, no parem prou atenció. En el seu cas, a saber llegir molt bé les escletxes que va donar el reglament.»

Campió del món, Jason Batton, i Rubens Barrichello, tercer. L’enginyer i director Ros Brawn ens podria donar molts arguments.
«Sí, n’és l’artífex. Va ser la persona que va creure i apostar pel fet que els difusors serien l’element més competitiu del campionat. I després va comprar els cotxes, la fàbrica i tot el personal d’Honda. I va guanyar!»

Llegir entrevista completa.

Enllaços d’interès:
Lecciones de Brawn GP. Las 10 claves empresariales para competir con éxito

Otros contenidos

Jóvenes contra el sistema

La gran coalición gobernará otra vez Alemania. Los principales partidos, la Unión Cristiana Demócrata (CDU) y el Partido Socialdemócrata (SPD), compartirán el poder tras...

«Barcelona debe tener una agenda internacional para defender su modelo» (Entrevista para The New Barcelona Post)

Entrevista con Guillem Carol para The New Barcelona Post, que reproduzco a continuación, y que se desarrolló en el marco de mi intervención como...

Los niños en la Oficina Oval

No es extraño ver a niños en el Despacho Oval. En 1962, se publicó una foto de los hijos de John F. Kennedy bailando frente...

3 COMENTARIOS

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.