Tertúlia en el programa ‘Pont Barcelona-Madrid’, conduït per Víctor Bottini, dintre de l’espai ‘Actualitat a dues cares’, emès ahir a les 21:30h. En aquesta ocasió, els convidats per parlar sobre Comunicació política vàrem ser en Marc Puig i jo mateix. Aquestes són algunes de les qüestions que se’ns van plantejar:
(…) Sovint s’associa una estratègia de comunicació política amb dissenyar un logotip impactant, redactar un eslògan de campanya atractiu o amb desenvolupar un espot polític o un jingle atraient. Darrere d’aquestes eines, però, hi ha una feina prèvia de disseny de plans de comunicació que sempre responen a la següent pregunta bàsica: què vull comunicar?
En els darrers anys, a la comunicació convencional s’hi ha sumat la comunicació a través de les xarxes socials i les eines que aporta Internet. Com poden aprofitar els partits polítics aquestes noves eines?
A l’espai ‘Actualitat a dues cares’ d’avui intentarem respondre a aquesta i d’altres preguntes amb Marc Puig, publicitari i consultor de comunicació política i electoral i Antoni Gutiérrez Rubí, assessor de comunicació.
D’entrada, intentem definir comunicació política. Què té d’especial comunicar a nivell polític en comparació amb la comunicació corporativa, per exemple? (…)
Tertúlia sobre Comunicació política ahir amb Marc Puig a Onda Cero Catalunya, en el programa de Víctor Bottini http://tinyurl.com/6y5wod9
Tertúlia a Onda Cero sobre Comunicació política: http://bit.ly/kXPymc