InicioComunicación empresarialLa comunicació en les empreses i organitzacions

La comunicació en les empreses i organitzacions

Aquesta tarda participo en una taula rodona organitzada pel Col·legi de Psicòlegs de Catalunya (COPC), que s’emmarca en la feina que desenvolupa el Grup de Treball ‘ Comunicació i conflicte’, de la Secció de Psicologia de les Organitzacions i del Treball (SPOT). La taula té com a títol: «La comunicació en les empreses i organitzacions. El rol del psicòleg i la psicòloga en aquest àmbit’.

Intervenen també: Joan Delatte (llicenciat en Psicologia. Postgrau en Comunicació Empresarial. Diplomat PPD, per l’IESE. En l’actualitat, és Communication Manager Spain de Solvay). I Enric Gómez (llicenciat en Ciències de la Informació. Màster en Direcció de Comunicació d’Empreses per la UAB. Especialista en comunicació corporativa i de crisi, així com en comunicació de l’àmbit de la salut. En l’actualitat, és director general de Ogilvy Healthworld), amb la moderació de Francesc Quer, coordinador del Grup de treball.

Algunes de les qüestions que es tractaran són: La comunicació digital; El Jo digital; La reputació corporativa de les organitzacions; La comunicació de la crisi en les organitzacions; La creativitat en els missatges; La comunicació interna a les organitzacions; La comunicació externa; Les funcions de la comunicació a les empreses; El professional de la psicologia en les empreses de comunicació, la investigació de mercats… o Les noves tendències.

Enllaços d’interès:
– Entrevista para el COPC, ‘Rol del psicólogo y comunicación’ (documento pdf)
Encuesta “La influencia de las redes sociales en nuestro trabajo como psicólogos/as: su conocimiento, su aplicación, y nuestro rol respecto a dicha aplicación” (SPOT, Secció de Psicologia de les Organitzacions i del Treball)

Otros contenidos

XXI edición del Máster en Comunicación Política y Corporativa

Esta semana, en Madrid, arranca la XXI edición del Máster en Comunicación Política y Corporativa de la Universidad de Navarra (UNAV), el «MCPC», como...

«La autenticidad y el involucramiento con la sociedad fortalecen el valor de una marca» (Entrevista para Acento)

Entrevista con Luis Martín Gómez, presidente de la Asociación Profesional de Directores de Comunicación de la República Dominicana-AsoDircom, en el diario Acento, en el...

«Marcas comprometidas, la era del activismo corporativo» (5 de agosto)

El próximo lunes 5 de agosto tengo el placer de desarrollar una conferencia virtual organizada por la Asociación Profesional de Directores de Comunicación de...

12 COMENTARIOS

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.