InicioComunicaciónConferència: L'"Uberització" de l'economia (cicle L'Economia que ve)

Conferència: L'»Uberització» de l’economia (cicle L’Economia que ve)

El proper dimarts, 18 d’abril, participaré en el cicle L’Economia que vecoorganitzat i dissenyat per Marta Angerri (Obra Social «la Caixa»). Aquest cicle es va iniciar el passat 2 de novembre de 2016 i es desenvoluparà fins el 20 de juny de 2017. Aquest és el programa del cicle.

El títol de la meva conferència és: L’»Uberització” de l’economia”, i tindrà lloc al Palau Macaya de Barcelona. Serà moderada pel periodista de TV3, Albert Closas. Més veure a Youtube  (l’activitat és oberta i les places limitades).

Parlaré sobre com les noves tecnologies i la digitalització de l’economia provoquen canvis sobre les persones i els treballadors i treballadores. Com hem d’afrontar-ho? Com cal afrontar el nou rol de les persones com a treballadors/es i el valor que aquestes concedeixen als béns i  serveis a l’hora de consumir.

Aquest és el document PPT que acompanya la meva intervenció:

Intervenció en el programa Valor afegit (TV3, 16.05.2017):

Enllaços d’interès:
Los trucos psicológicos de Uber para que sus conductores trabajen más (Noam Scheiber. The New York Times, 6.04.2017)
«La economía de plataformas polariza los sueldos y los votos”, Seth Benzell, investiga la economía digital en el Instituto de Tecnología de Massachusetts (La Contra de La Vanguardia, 12.03.2018)
Hola, político (Miguel Roig. eldiario.es, 14.04.2018)

Otros contenidos

ZL 137. La democracia en riesgo. ¿Internet e IA al servicio de los populismos?

La democracia en riesgo. ¿Internet e IA al servicio de los populismos? Autores: Frederic Guerrero-Solé (frederic-guerrero-solé) y Laura Pérez-Altable (laura-pérez-altable) (eds.) Prólogo de F. Xavier Ruiz...

Trump recupera la lira de Nerón

Roma les fascina. El imperio es su modelo. A buena parte de la extrema derecha le gusta analizar el presente a través de la...

ZL 136. Inteligencia artificial y campañas electorales algorítmicas

Inteligencia artificial y campañas electorales algorítmicas. Disfunciones informativas y amenazas sistémicas de la nueva comunicación política Autores: Rafa Rubio (@rafarubio), Frederico Franco y Vitor de...

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.