Comparteixo el reportatge per al qual m’entrevistava la Cristina Herranz (3/24. Televisió de Catalunya), conjuntament amb en Joel Codina, on hem analitzat què transmeten els diferents logotips dels partits que es presenten a les eleccions el 21D:
Què transmeten els nous logotips dels partits per al 21D. Del cor de Ciutadans a la nova imatge de Junts per Catalunya
«La campanya electoral comença oficialment el 5 de desembre, però els partits ja estan en precampanya, i anem veient com seran els seus lemes i logotips. Les formacions es fixen en cada petit detall dels logos, missatges i colors, perquè els diferencien de la resta i marquen la seva identitat. Els hem analitzat amb dos experts en comunicació política».
Enllaços d’interès:
– Campañas de colores: nuevas estrategias de comunicación y persuasión (Gaby Otazo. Beers&Politics, 24.06.2015)
– Seguint l’exemple de la Revolució Taronja d’Ucraïna, nombrosos grups i organitzacions han adoptat el color taronja com a color representatiu al Pròxim Orient (Líban, els Territoris Palestins, Egipte i Bahrain) on s’ha emprat per moviments i partits prodemocràcia.